Ana Pontón invita en Carballo a «encher as urnas de papeletas do BNG»

S.L.L. REDACCIÓN / LA VOZ

ELECCIONES 2020

CEDIDA

La líder nacionalista pide «catro anos máis de liderado de Evencio como alcalde»

16 may 2019 . Actualizado a las 14:21 h.

En su periplo por los concellos gallegos en los que gobierna el partido nacionalista y que Pontón pone como ejemplo de gestión municipal para los próximos cuatro años, la portavoz nacional del Bloque visitó Carballo, donde pidió «catro anos máis de liderado de Evencio como alcalde».

En un acto en el que arropó al actual regidor nacionalista, Evencio Ferrero, que aspira a la reelección, Pontón volvió a poner en valor el modelo municipal del BNG, que a su entender, mejora la vida de las personas. «Deixa á vista a capacidade de transformación dos gobernos BNG, que melloran a vida das persoas e crean dinamismo económico, social e cultural, cun Carballo convertido hoxe nun referente en toda Galiza polo seu bo facer. Antes era un lugar parado no tempo, sen pulso, que quedaba no camiño en dirección A Coruña. Pero hoxe esta vila é unha referencia en toda a comarca e en todo o país», subrayó en un acto en el que, junto con el candidato a la alcaldía, repartió propaganda del BNG en el mercado municipal. 

Para Pontón, Carballo sintetiza «os sinais de identidade do modelo de éxito do BNG, que se quere estender por Galiza o 26M».