Alfonso Rueda señala a Elena Candia como la próxima alcaldesa de Lugo: «É aire novo para a cidade»

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

ELECCIONES 28M

Rueda con Elena Candia en Lugo
Rueda con Elena Candia en Lugo REBECA FERNANDEZ

El presidente del PPdeG anima a los populares a buscar la mayoría absoluta para la capital lucense: «Gañar non é suficiente»

26 may 2023 . Actualizado a las 11:37 h.

A dos días de las elecciones municipales el escenario más abierto en las grandes ciudades de Galicia se vive en Ourense y en Lugo. En esta última capital, el PP cree que tiene al alcance de la mano un cambio que sería histórico (no gobierna desde 1999). El presidente del PPdeG, Alfonso Rueda, así lo manifestó este jueves en un multitudinario mitin para arropar a la candidata Elena Candia, «unha muller que supón un aire novo para Lugo, que ten liderado e capacidade de xestión».

Rueda dio por supuesta la victoria del PP en Lugo en la noche del domingo, pero quiso enchufar a los populares lucenses para alcanzar la mayoría absoluta: «Aquí estamos para gañar e outros a ver se non perden. Porque para nós gañar non é suficiente, por iso é necesario empuxar como o fai Elena. Se fosen igual que ela os 313 candidatos de Galicia, o partido gañaría en todas partes».

El presidente de la Xunta no escatimó elogios para la candidata de Lugo, llegando a afirmar un secreto: «Un día ensináronme un vídeo onde dicían que Elena era a Ayuso de Lugo. Ese día non me atrevín a dicilo, pero hoxe si que o digo, é a Candia de Madrid».

Alusiones a Pedro Sánchez

Alfonso Rueda aprovechó el mitin para dedicarle unas palabras al presidente del Gobierno, Pedro Sánchez. Por un lado le afeó que al final no viniese a Lugo a ofrecer un mitin que se anunció, «coa escusa dunha viaxe a Estados Unidos que sabía dous meses antes», y por otra parte contrapuso el modelo de campaña de los populares frente a los anuncios del presidente del Gobierno: «Que non veñan a contar agora o que non fixeron, prometendo miles de millóns, cando non hai cartos para todo o que están a prometer».

Rueda finalizó su mitin en Lugo (antes estuvo en Viveiro y de noche iba a Vilalba, a la patria de Fraga) volviendo a señalar a Candia como la próxima alcaldesa: «A política ás veces ten que ser xusta, e Elena merece e ten o dereito a ser alcaldesa».

El mitin se celebró en la Facultade de Veterinaria
El mitin se celebró en la Facultade de Veterinaria REBECA FERNANDEZ

Elena Candia rescata la figura de Cacharro y habla de los anónimos

El mitin lo cerró la propia Candia, quien incidió en sus críticas a los proyectos estrella del gobierno local de PSOE y BNG: «Eu quero un Lugo máis cómodo, sen un carril bici que fai a vida máis insegura (gran ovación), e porque gobernar é máis que botar formigón e ver quen peonaliza máis a cidade».

La candidata popular también indicó que cuando sea alcaldesa gobernará para todos, «incluídos os que non votan ao PP, porque Lugo meréceo todo, e hai que falarlle á xente do que lle importa, e non de realidades inventadas que non se corresponden coas prioridades da xente».

Para terminar, antes de decir entre ovaciones «Vamos a facer historia, desta vai!», tuvo dos recuerdos. Por una parte dijo: «Todo o bo que se fixo nesta cidade leva o nome do PP, como esta Facultade de Veterinaria, que fixo Cacharro, o mellor presidente da Deputación que tivo Lugo». Y por otro lado, sobre la polémica de los anónimos, que salpicaron a Besteiro, apuntó: «Presidente Rueda, quero que saibas que non me vai a tremer a man sempre que vexa un feito que sexa constitutivo de delito».