Ana Pontón inicia la campaña del BNG en Lugo, «na Galicia interior discriminada»

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

ELECCIONES 23J

Ana Pontón, Daniel Castro y otros miembros del BNG en la estación de tren de Lugo
Ana Pontón, Daniel Castro y otros miembros del BNG en la estación de tren de Lugo Alberto López

El Bloque acude a la estación de ferrocarril, «por desgraza o lugar máis tranquilo da cidade porque non hai trens»

07 jul 2023 . Actualizado a las 21:56 h.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, ha comenzado la campaña para elecciones generales del 23J en Lugo, para después acudir a Ourense. «De maneira deliberada quixemos iniciala na Galicia interior, que foi discriminada, e nós queremos dicir que basta xa de esquecemento e de que Lugo teña cidadáns de segunda», señaló Pontón en un acto celebrado en la estación de tren de Lugo ciudad con el cabeza de lista al Congreso por la provincia lucense, Daniel Castro, y otros miembros de la candidatura.

«É o momento de sacar o orgullo para ter un grupo galego propio e que defensa os intereses de Galicia», explicó Pontón, en una idea que será reiterativa durante la campaña electoral. «Nestas eleccións xogámonos moitos en Galicia, pero máis a Galicia interior, e o BNG quere poñer no centro da axenda política, por iso apelo a que non se vote polo mal meno nin pensando no bipatidismo».

Las encuestas

El BNG, según diversas encuestas, entre ellas la polémica del CIS, otorga la posibilidad de que pueda alcanzar por primera vez en su historia un diputado por la provincia de Lugo, algo que sí logró entre 2015 y 2016 la extinta En Marea. Por ello, Pontón insistió en la idea de voto útil «para facerse valer e respectar, votando con orgullo galego, e acabar con ese troleo das forzas estatais».

La portavoz nacional del BNG lanzó dardos al PP y a las políticas que llevó a cabo en los años que gobernó en Madrid: «As rebaixas das pensións provocaron que Lugo e Ourense teñan as máis baixas do Estado», además de recordar inversiones paralizadas en la provincia lucense como las autovías de A Mariña, la de Ourense, la eterna sin acabar de Santiago, «o ferrocarril da Mariña que é do século XIX» o que Lugo es la única capital de provincia sin conexión ferroviaria con la capital gallega.

Rubén Arroxo

Antes de intervenir Pontón, habló el teniente de Alcalde de Lugo, Rubén Arroxo, quien señaló que el acto de campaña lo estaban haciendo «por desgraza no lugar máis tranquilo da cidade porque non pasan trens, cando estamos nunha urbe de case 100.000 habitantes e máis cos concellos da comarca». Arroxo también apeló al voto útil al BNG «para que haxa un deputado por Lugo que debata os orzamentos e poña a Galicia no centro».

Por su parte, el candidato, el parlamentario Daniel Castro, expuso la realidad de las comunicaciones ferroviarias de Lugo: «Pódese ir en tren de Ourense a Madrid en igual de tempo que de Lugo á Coruña», destacando que los lucense «non ven no tren unha opción de transporte, e ademais é imposible que as empresas se podan instalar desta forma».