Trabada reabrirá el Punto de Atención á Infancia cuando se cubra la matrícula mínima

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO TRABADA / LA VOZ

EDUCACIÓN

Foto de archivo del PAI de Trabada
Foto de archivo del PAI de Trabada CEDIDA

«Non renunciamos a ese servizo. No momento en que haxa matrícula, reactivarase», asegura el regidor

16 sep 2024 . Actualizado a las 09:30 h.

El alcalde de Trabada, Rubén García Freije, confirmó este miércoles que desde el Concello tienen previsto volver a prestar servicio en el Punto de Atención á Infancia (PAI) cuando alcancen el mínimo de solicitudes que recoge el reglamento. Puntualizó que son tres los matriculados mínimos que requiere para estar operativo el servicio municipal que en estos momentos «está en pausa» y a la espera de poder ser reactivado.

«Os nenos e nenas que tiñamos xa pasaron ao colexio e agora mesmo non hai nengunha solicitude», explicó el regidor trabadense, que recordó que el curso en el PAI acaba en julio y que en agosto hubo vacaciones.

«Non renunciamos a ese servizo, nunca o fixemos. As nosas políticas van encamiñadas a ofrecer servizos para a poboación e a promover accións e programas que favorezan a conciliación familiar e laboral. No momento en que haxa un mínimo de solicitudes, o PAI reabrirá de novo. As instalacións están preparadas», matiza el alcalde, quien reconoció que el Punto de Atención á Infancia es un servicio financiado por el Ayuntamiento y también está abierto a acoger a niños de otros municipios.

«O PAI é un servizo municipal. Ten un alto custe para o Concello, pero cremos que é un servizo importante para fixar poboación, como o son os programas de conciliación. Cremos que temos que seguir investindo nestas accións», apunta.