El BNG denuncia la «avalancha» de recortes de personal en educación

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

EDUCACIÓN

Manuel Lourenzo en el Parlamento de Galicia
Manuel Lourenzo en el Parlamento de Galicia bng

Cifra en 189 el número de profesores que pierden los institutos con respecto al curso anterior a la pandemia

04 ago 2021 . Actualizado a las 16:10 h.

El BNG denuncia la «avalancha» de recortes de educación para el curso 2021/22, que empieza en septiembre; unos recortes que el Bloque llevará al Parlamento de Galicia. Manuel Lourenzo, portavoz de Educación por la formación frentista en O Hórreo, señala a la Xunta porque «tras 16 meses de pandemia que obrigou a un sobre esforzo a toda a comunidade educativa» su respuesta ha sido diseñar un curso «con menos persoal nas aulas, en particular nos centros de secundaria», en lo que considera «unha redución sen precedentes» que impedirá, asegura, que en muchos casos «se poidan cumprir os protocolos covid decretados pola Xunta».

Lourenzo echa mano de las cifras publicadas esta misma semana por CIG Ensino —el sindicato con mayor representación en la escuela pública gallega— y señala que en muchos casos la reducción de profesorado no se limita a la aportación extra vivida el año pasado para atender los desdobles obligados por la distancia de seguridad en las aulas (que era 1,5 metros), sino que va más allá. En concreto, Lourenzo calcula que «o recorte implica 189 docentes menos» de los del curso 2019/20, antes de la pandemia, un total que puede ser peor «unha vez que se faga efectivo a adxudicación de destinos».

En este contexto, Lourenzo advierte que esta reducción de los claustros «deixa aos institutos nunha situación límite, de tal xeito que moitos centros educativos non van ter capacidade de cumprir os protocolos impostos pola Xunta, e todo isto nun momento en que, debido aos cambios e condicionantes impostos pola pandemia, é máis necesario que nunca reforzar o ensino público». Y es que para el exprofesor del instituto de Redondela y concejal en Soutomaior, «Goberno de Feixóo vai en dirección contraria e, xusto no momento en que máis reforzos se precisan, o que temos por parte da Xunta é un recorte de profesorado sen precedentes».

Termina Lourenzo preguntándose lo mismo que muchos docentes y familias: «Está é a forma que ten o PP de agradecer todo o esforzo realizado polo persoal educativo ao longo de 16 meses de pandemia?».