«Por primeira vez aparezo no grupo de cotización que me corresponde»

Alba lleva menos de seis meses trabajando en una fábrica de congelados y precocinados


«Na extinción de incendios, de camareira... no que se podía», asegura Alba, de A Pobra, recordando sus primeros trabajos. En su actual ocupación lleva algo menos de seis meses. «É unha fábrica de conxelados e produtos precociñados», precisa. Llegó a ella a través de una plataforma on-line de búsqueda de empleo, en la que se había anotado. «Estando cunha bolsa noutra empresa chamáronme. A oferta era inmellorable e marchei». 

Encargada de la línea de producción, «chave inglesa en man», a sus 37 años se encuentra aún en fase de aprendizaje. «Estou cun contrato de formación, eventual». La prórroga expira esta semana y confía en que la hagan indefinida. «Síntome unha privilexiada. É a primeira vez na miña vida laboral que na nómina me poñen o grupo de cotización que me corresponde. Aquí, a igual posto, igual soldo. E páganche as horas extras». Lo dice consciente de que esa debería ser la norma. Pero para llegar hasta donde está hoy ha tenido que atravesar un camino difícil. «Non foi doado. Cun irmán pequeno, miña nai e máis eu tirando da economía familiar, e, por veces, nun ano enteiro podendo traballar entre as dúas tan só tres meses», reconoce, muy crítica con las condiciones que se dan en la industria: «Agora porque subiron o SMI, pero hai non moito os soldos non chegaban aos setecentos euros, e son moi habituais contratos de sete meses e logo o resto do ano mándanche para a casa».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

«Por primeira vez aparezo no grupo de cotización que me corresponde»