«Eu, mentres non rematen coa concentración, teño as fincas a monte. Non hai acceso a elas»

m. hermida PONTEVEDRA / LA VOZ

ECONOMÍA

Ramón Leiro

Ramón Fresco, vecino de Godos (Caldas de Reis)

11 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Ramón Fresco es uno de los miles de gallegos que están pendientes de que de una vez por todas termine de hacerse la concentración parcelaria en sus tierras. Es vecino de Godos, en Caldas de Reis, y de cuando en vez no duda en ponerse en contacto con el alcalde para recordarle que tiene que meter presión a la Xunta «para que este proceso termine canto antes». Fresco, que no se dedica a la agricultura pero que tiene fincas heredadas y le interesa cuidarlas, cree que la parcelaria le viene bien a cualquier propietario en general y a él y a sus vecinos de Godos en particular.

«¿Como non vai ser bo ter a terra concentrada? Iso está claro que che trae beneficio, tanto se queres telas para prado como para cultivar calquera cousa, para min e para calquera», dice. Luego, explica que lo que más impotencia le genera es que la concentración parcelaria de Godos se quedase en un punto bien incómodo: «O que pasa aquí é que abriron as pistas xa hai varios anos para os accesos ás novas propiedades. Pero dende entón estamos esperando a esa nova distribución. E mentres tanto deixaron as fincas sen accesos. Eu, e coma min moitos, mentres non rematen coa concentración teño as fincas a monte. Non hai accesos a elas, quedou un montón de terra amontoada e non se pode acceder. En lugar de beneficio, de momento isto só nos da problemas».

Fresco pide celeridad en los trámites y le preocupa también qué va a pasar con esas pistas que ya empiezan a estar destrozadas.