El BNG aplaude que su iniciativa de analizar el «brexit» en la pesca haya sido plagiada por Mar

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

Oscar Vazquez

«É momento de pedir que se reforme o principio de estabilidade relativa», señaló Ana Miranda

19 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La portavoz del BNG en Europa, Ana Miranda, se congratuló de que la Consellería do Mar haya asumido como propia la iniciativa que ella misma había planteado una semana antes en Bruselas. Miranda presentó el 30 de junio una proposición dirigida a la Comisión Europea para que el Ejecutivo comunitario realizase un análisis del impacto socioeconómico que las consecuencias del brexit tendrían sobre el sector pesquero gallego.

La nacionalista considera que «é momento de pedir que se reforme o principio de estabilidade relativa, aprobado en 1983, antes da entrada de España na UE, pois está discriminando á pesca galega inxustamente, está caduco pois tiña unha vixencia ate o 2011».

Sin embargo, «xa se ve quen nos defende, que prometeu Rajoy e Núñez Feijoo reformalo nestes anos, e non fixeron nada; mesmo o presidente galego anunciara que irían como Goberno a recorrelo no tribunal de xustiza europeo, e estamos agardando».

Aunque aplaude la decisión de encargar un informe sobre el impacto del brexit, lo que deberían hacer «é presentarse xa en Bruxelas a moverse como país pesqueiro, como nós estamos facendo, mesmo sen escano aínda».