El PP de Silleda lleva ante la Fiscalía el contrato para asesorar sobre fondos europeos

j. b. LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

Maril insiste en que hay irregularidades al adjudicar a una firma de Alicante

04 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Las explicaciones del regidor de Silleda en el pleno extraordinario no convencieron al Partito Popular y cumplieron su anuncio de remitir a la Fiscalía una denuncia por el «presunto amaño dun contrato a unha empresa para o asesoramento en materia de fondos europeos». Insisten en la «estreita relación» entre las empresas o personas invitadas a ese procedimiento por el gobierno local, además de detectar irregularidades en torno al proceso.

El portavoz municipal del PP, Ignacio Maril, aludió ayer a información recabada entre finales de marzo y principios de abril, que tildó de «caso gravísimo» por lo que decidieron que la Fiscalía depure responsabilidades. «Coa documentación da que dispoñemos vese claramente que entre as empresas se estaba de acordo para presentar as ofertas e que unha foxe adxudicataria, e o peor e que todo isto se fixo co coñecemento e coa participación do goberno do señor Cuíña, que foi o encargado de iniciar ata tres procedementos para outorgar os contratos de maneira deliberada a esta empresa», afirmó Maril.

Mientras en el regidor en la última sesión hablaba de errores, Maril cree que sus explicaciones fueron «un insulto á intelixencia de tódolos silledenses». «Alguén pode creer que o feito de que dúas empresas distintas, presenten as súas ofertas con data anterior a que se lles envía a invitación do Concello, e que ademáis esas dúas empresas coincidan nese erro poñendo a mesa data?», se preguntan los populares, aduciendo además que el administrador de esa firma es al mismo tiempo secretario de otra. «O señor Cuíña querenos tomar por parvos... pero isto non o cre ninguén e dende o PP non podemos mirar para outro lado porque están xogando cos cartos de tódolos veciños».

«Pillámolos coas mans na masa e non foron capaces de explicar todo este despropósito. Non foron capaces de explicar como chegaron a seleccionar a estas empresas e persoas do Levante para participar no procedemento», insistieron, ni que las ofertas tengan fechas anteriores a ser invitadas o tramitar un contrato menor cuando debería ser por procedimiento abierto. Maril fue más lejos al insinuar que no se trata de un caso aislado y «poderían saír outras cuestións» relativas a algún contrato menor «que reflexarían prácticas cando menos caciquís».