Festur contará en Silleda con presencia de 41 fiestas gallegas de interés turístico

andrea otero / j. b. LALÍN/ LA VOZ

SILLEDA

Las celebraciones, que provienen de 32 concellos, realizarán degustaciones

01 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La séptima edición de la Feria de Fiestas de Interés Turístico, Festur 2021, se celebrará del 3 al 5 de septiembre conjuntamente con el salón de turismo Turexpo Galicia y de forma paralela a la Feria Internacional Abanca Semana Verde de Galicia. Esta cita reunirá un total de 41 celebraciones de las cuatro provincias gallegas. Estas fiestas de interés turístico presentes en la feria, con reconocimiento de carácter internacional, nacional o a nivel autonómico, se celebran en 32 concellos. Estos participan en el área expositiva de forma individual o a través de agrupaciones. Además, algunas de ellas llevarán a cabo distintas actividades durante el certamen como degustaciones o exhibiciones.

Estarán presentes, con vistoso material en sus estands, las fiestas de Feira co Cocido, de Lalín; Empanada de Bandeira, Tortilla de Laro y Xenerais do Ulla, de Silleda; Xesús Nazareno-Festa das Mortallas, de A Pobra do Caramiñal; Festa do Queixo, de Arzúa; Romería de San Ramón de Bealo, de Boiro; Festa da Filloa, de Lestedo; Xenerais do Ulla de Boqueixón; Lacón con Grelos, de Cuntis; O Naufraxio, de Laxe; Festa do Melindre e da Repostería Tradicional, de Melide; As San Lucas, Semana Santa y Mercado Medieval, de Mondoñedo; Xuntanza Internacional de Gaiteiros, de Monterrei; Festa do Pan, de Neda; Festa do Pemento de Herbón, de Padrón; Festa do Percebe do Roncudo, de Ponteceso; Virxe de Guadalupe, de Rianxo; Festa da Dorna, de Ribeira; Descenso Internacional do Miño y Patronais de San Telmo, de Tui; Xenerais do Ulla de Vedra; Semana Santa de Viveiro; Festa do Pemento, de A Arnoia; Festa da Istoria e Feira-Exposición de Exaltación do Viño da Zona do Ribeiro, de Ribadavia; Festa do Polbo, de O Carballiño; Feira do Xamón y Virxe da Franqueira, de A Cañiza; Festa da Lamprea, de Arbo; Festas do Requeixo e do Mel, de As Neves; Corpus Christi, de Ponteareas; y Festa do Viño do Condado, de Tea.

También se promocionarán las fiestas del Pan de Cea; Merluza do Pincho de Celeiro, de Viveiro; del Bonito, de Burela; y del Carneiro ao Espeto de Moraña. Todas ellas realizarán degustaciones en distintos momentos de la feria. También estará presente la Mostra do Encaixe de Palillos, de Camariñas, la cual realizará demostraciones. La Feira de Santos, de Monterroso, ofrecerá una actuación musical con gaiteiros y cantareiras.