Maril alerta del mal estado de la pista que une Toxa con Margaride

La Voz LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

cedida

11 feb 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Silleda alerta del mal estado que presenta de nuevo la pista que une Toxa con Margaride, desde la carretera de Escuadro a Silleda. «De nada serviron os arranxos que se levaron a cabo por parte do Concello apenas fai un ano, xa que seguen sen evitar o asolagamento que fai totalmente intransitable este vial, e que se siga deteriorando o seu firme, xa que como noutras moitas do noso concello ten que soportar unha corriente de auga continua», apuntan desde el PP.

Añaden que la falta de limpieza de las cunetas, junto con los deficientes trabajos de conservación, reparación y mantenimiento de los viales, como se aprecia en ese punto, hacen que cuando llueve la pista quede intransitable.

El portavoz del PP en Silleda, Ignacio Maril, asegura que la situación refleja la manera en que actúa el gobierno municipal que desde filas populares denuncian desde hace tiempo. En esa línea, indica que desde el Concello «descoidan o mantemento ata que as pistas están totalmente deterioradas e despois hai que gastar unha chea de cartos en arranxalas. Se as cunetas estivesen nun estado axeitado estas cousas non pasarían e as pistas durarían máis anos. Veremos cal é o efecto desta auga continua durante varios días na pista pero tendo en conta o estado no que estaba xa antes supoñemos que será o golpe definitivo».

Maril solicitó también una solución definitiva para este vial, indicando que no puede ser que pasen los años sin dar solución a una pista en la que existe un problema grave, «Cuíña non pode continuar mirando para outro lado continuamente», demandando «unha reparación definitiva e non unha chambonada que non solucione nada».