El PP de Silleda culpa a Cuíña de invalidar bonificaciones del IBI

o. p. LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

miguel souto

Maril asegura que un error en la exposición pública las invalida

13 ene 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Silleda denuncia el absurdo vivido en el municipio por culpa del alcalde, Manuel Cuíña, a propósito de la bonificación del IBI para vecinos que tienen dentro de la misma referencia catastral instalaciones ganaderas y otras como las residenciales, que «remata cun erro vergonzoso que mostra a incapacidade deste goberno, ao levar a cabo a exposición pública que invalida finalmente esta bonificación á que non se poderán acoller os veciños de Silleda».

Los populares creen que el gobierno local, con el regidor a la cabeza, demostraron que no dominaban la cuestión, y como anunció ya el PP ahora los vecinos pagan porque el alcalde no quiso escuchar: «Fixeron o ridículo dunha maneira espantosa durante toda a tramitación, primeiro levaron a modificación sen ningún dos informes obrigatorios, nin o de Secretaría nin o de Intervención, o que facía xa nula a modificación, polo que cando llo dixemos tiveron que sacar o punto da orde do día do pleno, e celebrar un extraordinario». Tardaron más de mes y medio en convocarlo, y llevaron la misma propuesta pese a que el interventor les advertía de que era ilegal ?sostienen los populares?, y no aceptaron la del PP que sí era legal a criterio del interventor. Y «rematan esta trapallada facendo unha exposición pública durante un prazo que non é correcto e impiden que os veciños apliquen a bonificación do 50 % pola única razón de non querer escoitar. Sempre di que é transportista e que non entende nada, pero neste caso tampouco quixo oir aos que entendían pola súa tozudez e así nos vai».

Los populares de Silleda critican que en el pleno extraordinario de noviembre Cuíña no dejase intervenir a la oposición, sin escucharla ni a ella ni a los técnicos, lo que motivó que finalmente la ordenanza no sea válida.

El portavoz popular, Ignacio Maril, dice que este despropósito de Cuíña choca con el triunfalismo que derrochó los últimos días en los medios «a pesar de que sabía do erro que cometera, e das repercusións que ía ter para os veciños. É incrible como unha persoa que sabe que cometeu erros imperdoables que van supoñer que non se poida aplicar a última bonificación do IBI, é capaz de saír en prensa sacando peito e presumindo de xestión, cando como se ve é un auténtico desastre». En una dura crítica, Maril sostiene que la cuestión es hacer propaganda y culpar a los demás para tapar sus errores.

El PP de Silleda considera la actitud del regidor en todo el proceso como «un auténtico despropósito», y señalan que culpará al PP «pero ao longo de toda a tramitación demostramos que o único que intentamos foi facer entender a alguén que non quería entender que as cousas se podían facer ben». Piden a Cuíña que asuma sus responsabilidades: «Está demostrando que non está capacitado para gobernar», no porque pueda cometer errores como cualquier persona, sino porque «é incapaz de escoitar ao resto e rectificar», acusándolo de una soberbia que le hace perder los papeles a menudo.