Solicitan a las asociaciones de Silleda acoger a integrantes de la comitiva de Francia e Italia

Javier Benito
j. benito LALÍN / LA VOZ

SILLEDA

cedida

El Concello anuncia que si se colabora «puntuará o vindeiro ano 2019 nas bases das subvencións»

01 ago 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Del 13 al 20 de agosto tendrá lugar el intercambio cultural entre Silleda y las localidades francesa de Canéjan e italiana de Poggio Mirtetto. Desde el Concello se entregaron cartas a diecinueve asociaciones radicadas en el municipio solicitando su colaboración «tanto a nivel de aloxamento dos participantes como á hora de organizar degustacións». Pero la sorpresa surge al conocerse los beneficios que supondría para estos colectivos participar de forma activa. «Sabedores do esforzo que isto implica, estas colaboracións puntuarán o vindeiro ano 2019 nas bases das subvencións municipais para as asociacións», se recoge en la carta rubricada por el regidor, Manuel Cuíña.

Ese anuncio obligaría a modificar las bases en la convocatoria del próximo año de las ayudas a este tipo de entidades. Queda esperar si los colectivos deciden involucrarse tras la petición municipal para acoger al medio centenar de personas que se desplazarán dentro de este intercambio cultural, treinta de Francia y veinte de Italia, con diferentes edades. El regidor pedía en la misiva a las asociaciones «colaboración para facer da estancia dos nosos convidados unha verdadeira experiencia de intercambio, no cal convivan nas nosas casas e sepamos transmitirlle coa familiariedade e xenerosidade que nos caracterizan o que Silleda ten para amosarlles».

«Despois da grandísima acolida que os silledenses recibimos en Francia en agosto o pasado ano, estou seguro que sabremos estar á altura», vaticina Manuel Cuíña, apuntando la necesidad de trabajar juntos Concello y Asociación Comité para a Xestión de Proxectos Europeos, «da que formades parte dezanove colectivos silledenses, en favor do éxito desta iniciativa, que redundará positivamente no noso municipio dende diferentes perspectivas».

Recuerda en la carta el alcalde que se organizarán distintas visitas para la comitiva, tanto a Santiago como a Rías Baixas, además de organizar rutas por Silleda y el Camino de Santiago, así como su presencia en las fiestas de Graba y A Bandeira. «Dende o Concello estamos tamén a traballar na organización de xantares e ceas, nas que queremos promocionar os nosos produtos», apunta Cuíña, solicitando colaboración para su celebración a las asociaciones, así como para los ya citados alojamientos de visitantes.

El intercambio cultural del 13 al 20 de agosto supone la devolución de la visita que una comitiva de Silleda realizó el pasado año a Canéjan, con un hermanamiento que generó además los contactos con Poggio Mirtetto. En aquella ocasión solo hubo representación institucional y de Fortín da Pomba, renunciando la Banda de Música Recreativa e Cultural da Bandeira por las limitaciones de plazas fijadas, cuestión que fue criticada en su día desde el PP.