El PP de Rodeiro está barajando interponer acciones judiciales contra el regidor, José Luis Camiñas, y el teniente alcalde, Alberte Lamazares, por presuntas difamaciones contra la portavoz municipal, Cati Somoza con motivo del pago de facturas por el transporte y dotación de zahorra que fueron aprobadas en el último pleno extraordinario.
Los populares tildan de «falsas e gravísimas» las acusaciones vertidas por los representantes de PSOE y Unidade por Rodeiro que sugerían que los contratos para el suministro de este material «serviron para financiar a campaña electoral do PP nas pasadas eleccións municipais». Unos contratos, dicen, «correspondentes ao semestre que enlazou os anos 2022 e 2023» y recuerdan que la actual portavoz del PP no formaba parte del gobierno local desde el 2020.
Aseguran que están analizando «notas de prensa e redes sociais» para determinar la posible interposición de una demanda judicial. Considera que «todo o que están a dicir non ten nin pés nin cabeza e supón unha auténtica mentira para atacarme a min persoalmente», indica Somoza. El PP apunta que, «si hai fraude como sostén o bipartito, non deberían haberse abstido na aprobación no pleno do pago destas facturas e deberían ir ao xulgado para reclamar eses cartos públicos, pero non o van facer porque saben que é todo legal».