Luis López destaca la importancia del fallo favorable a la licencia de la granja de porcino de Aboldrón

La Voz

RODEIRO

Miguel Souto

13 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Rodeiro, Luis López, destacó la importancia del fallo que respalda la licencia de actividad de una granja de porcino en Aboldrón otorgada por la junta de gobierno local en febrero del 2017, no solo para Rodeiro sino para toda Galicia. «Todas estas licenzas cumprían a normativa, e polo tanto tiñamos que concederllas; do contrario estariamos prevaricando. É unha moi boa noticia, porque moitas familias dependen do sector do porcino».

En esa línea, sostiene las graves consecuencias que supondría para el municipio el cierre de las granjas de porcino: «Hai xente que ten créditos solicitados nos bancos e que aínda non empezou producir, e outros que sí comezaron pero que teñen moito capital aínda por devolver. Podería ser un dano brutal».

Atribuye la denuncia de los demandantes a «caprichos persoais», recordando que uno de los denunciantes «foi voceiro do BNG bastantes anos, e en moitas cousas sempre hai un trasfondo político, para darlle un pau a un político do PP». Una situación compleja con la denuncia, «buscando amedrentarnos para que non deramos licencia, pero tamén poderían denunciar logo por prevaricación», ya que sostiene que un político siempre tiene que conceder licencia si los proyectos presentados al Concello se ajustan a la ley.

Sostiene el regidor cambote que el fallo «avala un marco de seguridade xurídica no que todas estas granxas se poden desenvolver, non só en Rodeiro senón en toda Galicia». No obstante, entiende que entra dentro de la lógica que los demandantes recurran ante el TSXG.