El BNG alerta de posible incumplimiento de las bases para otorgar los puestos del Cocido
LALÍN
El BNG de Lalín alerta del posible incumplimiento de las bases de concesión de los puestos de la Carpa do Cocido y denuncian que supuestamente no se cumplieron los criterios económicos de la puja por los puestos en esta edición. Los nacionalistas explican que varios artesanos les comentaron «posibles irregularidades por parte do Concello á hora do reparto dos postos de venda de produtos de alimentación, artesanía e produtos industrias singulares, unha das ofertas estrela» .
Comentan que en las bases se especifica que estos serán como máximo tres por titular y que se concederán según la oferta económica presentada por los solicitan tes con una cuantía que, indican, este año empezó en los 67 euros. Dicen que «algúns dos que ofertaron unha maior contía económica non optaron a máis dun posto, como solicitaran seguindo as condicións marcadas, mentres que outros entraron con menor aportación». Piden al Concello que se rectifique y se pongan en contacto con los solicitantes para dar explicaciones.
La edila Ariadna Fernández señala que «se pretenden escoller os postos doutro xeito que non sexa, ademais se porque son acañidos ou non, pola oferta económica dos propietarios, que modifiquen as bases e sexan claros, o que non poden é pecar de falla de rigor sen garantizar a transparencia do proceso» recordando una denuncia en redes de una productora local de miel.