El BNG anuncia que no asistirá a la inauguración del CIS

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

09 oct 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Lalín anunció que no participará en la inauguración del Centro Integral de Salud de Lalín (CIS), que será este jueves, «en sinal de protesta, non porque o novo edificio non sexa necesario». Justifican su ausencia en una «cuestión de coherencia na súa defensa da sanidade pública».

Aunque consideran básico contar con un nuevo emplazamiento para el centro de salud en vista del estado «deplorable» del edificio actual, creen que las demandas a nivel sanitario continuarán sin cubrirse. «Non podemos esquecer que continuamos a ter falla de persoal sanitario; que as especialidades non se ofrecerán ata dentro de moito tempo e están sen clarificar; continuamos sen ter a ambulancia de soporte vital que solicitamos historicamente dende o BNG; que o PAC queda horas sen médico de garda co que iso implica; e, por suposto, seguimos sen que as nosas crianzas teñan servizo de pediatría polas tardes, tendo que desprazarse ao CHUS para ser atendidas», explicó su portavoz, Paco Vilariño.

Lamentó que el CIS acumule un lustro de retraso y con un sobrecoste con el que «non imos mellorar a nosa atención sanitaria en absoluto», calificando la inauguración como acto propagandístico. Criticó la falta de planificación del PP al no disponer de un estacionamiento suficiente y emplear una finca para aparcar, además de recordar que no habrá base de helicópteros en las inmediaciones, lo que supone «outra promesa incumprida» del gobierno local.