Cuiña califica de «acto electoral» la visita de los conselleiros al CIS de Lalín

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

15 ene 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato a la alcaldía por Compromiso por Lalín, Rafael Cuiña, trató de «acto electoral», la visita de los conselleiros de la Xunta para revisar las obras del CIS. «Tiña claro que era un patético pseudo acto electoral do PP, e exactamente así foi», afirmó. «Pregunteille directamente ao Conselleiro de Sanidade cando ía poder entrar o primeiro paciente, e tatexaba coa resposta, tamén cando lle preguntei a Ethel Vázquez a que se debía o novo retraso na obra sobre os últimos prazos que ela mesmo deu en febreiro do ano pasado, cando afirmou que estaría para finais de 2022. Novamente non foi quen de contestar», expuso.

Cuiña agradeció «o respecto democrático» de Crespo al permitir las preguntas a los conselleiros, explicándoles que el CIS lo firmó el con Almuíña y que tenía que estar hecho a finales del 2019. «O que ningúen pode negar é que non se cumpriu nin un so prazo en tempo e en forma», afirmó.

Por último, aseguró que a diferencia de Crespo «non calarei nunca ante os intereses dos lalinenses goberne quen goberne na Xunta» y anunció que tiene constancia de que el CIS tampoco estará disponible este verano.