Souto defiende el apoyo otorgado por el Concello al Balonmán Lalín

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Cedida

12 jun 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El edil de Deportes del Concello de Lalín, Avelino Souto, salió al paso de las declaraciones del coordinador de CxL, Rafael Cuiña, que criticaba la ausencia de miembros del gobierno municipal en la asamblea y pedía mayor apoyo del mismo en el asunto del relevo en la directiva. Souto recordó que «o goberno apoia ao Balonmán en todo que está na súa man como achegas económicas, investimentos constantes nas instalacións ou conseguindo varias finais de diferentes categorías».

Sostiene que «a pesar de ser socios do club varios membros do goberno, nin este concelleiro nin este goberno se van a entremeter nun asunto de índole interna da entidade». Considera que la entidad y su directiva «debe ser un ente neutral políticamente».

Contacto permanente

Souto explicó que están preocupados por la situación en el club, manteniendo el contacto «permanente» con la directiva saliente para ver como evoluciona el traspaso de poderes. «Entendemos o difícil que é dar un paso adiante despois do gran labor da directiva actual, pero confiamos en que en próximos días poida pecharse unha directiva», afirmó.