El BNG de Lalín presenta una moción para pedir la rebaja del peaje de la AP-53

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

E CUIÑA

19 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El Bloque Nacionalista Galego lalinense presentó una moción para el pleno del próximo día 27 en la que reclama la rebaja del peaje de la autopista que une Santiago con Lalín. Francisco Vilariño, portavoz nacionalista en el consistorio, asegura que esta vía «é unha das máis caras do Estado español», situación que para la formación supone «un agravio e unha discriminación para a mobilidade das persoas e para a conectividade e competitividade das empresas da comarca».

Desde el BNG aseguran que la AP-53 es una vía fundamental para las comunicaciones de la localidad, «aínda máis cando a estrada convencional está a soportar un tráfico pesado enorme como consecuencia da portaxe tan elevada, provocando un problema de seguranza viaria nos núcleos que atravesa».

Señalan también, que este tramo de autopista que conecta Lalín con la capital gallega aumenta su peligrosidad en jornadas de lluvia. «O carril dereito da marcha en ambos sentidos non é capaz de drenar correctamente a auga, polo que se forman importantes acumulacións que poñen en perigo os condutores», afirman.