Feiradeza alcanza un récord con 230 animales inscritos en el certamen

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Una veintena de ganaderías gallegas tienen confirmada su presencia

08 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Lalín será escenario los días 10, 11 y 12 de septiembre de la edición número 39 de Feiradeza. Será, apuntan desde el Concello, el primer certamen de ganado vacuno frisón que se celebre desde el inicio de la pandemia y el segundo que tendrá lugar en España. Será una edición con novedades en las que el certamen pretende, apuntan desde la organización, «dar os primeiros pasos decisivos nun salto de cantidade e calidade das reses e gandeirias» con el objetivo de asentarse como uno de los concursos más importantes de Galicia.

El viernes se cerró el plazo de inscripción y las cifras superaron las expectativas del Concello. El concejal del área de Agricultura e Feiras de Lalín, Avelino Souto, explica que «o noso obxectivo era que se inscribisen 150 vacas, cifra que se viña xuntando os últimos anos e a verdade é que foi un rotundo éxito porque nos atopamos con que hai 210 animais inscritos, e a maiores dos da poxa que son outros 20, co que temos inscritos 230». Souto apunta que «isto supón que imos ter 180 animais presentes na feira, o que é un éxito sen precedentes e cun número histórico de inscricións» añadiendo que «témonos que remontar ás edicións dos anos 2000 para ter ese número de inscrición e de participación».

Participan 20 ganaderías procedentes de toda Galicia. «temos granxas de Mazaricos, Zas, Santa Comba, Mesía, Ordes, Ortigueira, Barreiros, Pastoriza, Sarria, O Páramo, Lugo, Forcarei, Lalín, Vila de Cruces, Dozón, Rodeiro e A Estrada, ademais das que participarán na poxa», indica.