Concentración de trabajadores de ambulancias en Lalín

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

LALÍN

E CUIÑA

Denuncian incumplimientos de la concesionaria del 061

17 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Trabajadores del sector de las ambulancias se concentraron ayer delante del centro de salud de Lalín en apoyo a sus compañeros de la base del 061 en la localidad. Con este gesto quisieron denunciar, dicen, «as presións constantes e os incumprimentos desde que Ambulancias Quiroga se fixo cargo da concesión no lote da área sanitaria de Santiago». La movilización, que convocó la Intersindical Galega, se produjo, dicen desde el sindicato, «tras varios intentos de reunirse co empresario para buscar unha solución, ao que este se ten negado».

Denuncian que llevan «meses con atrasos nos pagos» diciendo que la empresa les divide, unilateralmente, la nómina en varios plazos. Apuntan que «desde hai meses o persoal non recíbeas nóminas polo que non as pode comprobar» y que «son varias as traballadoras ás que non se lle abonaron as pagas, entre elas todo o persoal eventual» y que «hai unha negativa reiterada a dar as licencias ás que teñen dereito polo convenio colectivo».

Aseguran que «prodúcense cambios de xornada ou falta de entrega de uniformidade, é así todo tipo de incumprimentos laborais, o que provocou que esta situación sexa insostible», apuntan. Recuerdan que, en varias ocasiones, algunos grupos políticos con representación en el Concello se tienen posicionado por presuntas deficiencias «con esta ambulancia e coa ambulancia de apoio, que tamén é responsabilidade desta empresa».

Los representantes de los trabajadores de este servicio anuncian que pedirán responsabilidades tanto al 061 como al Sergas para que tomen cartas en el asunto respecto a las presuntas actuaciones de esta empresa. Consideran que es tanto al 061 como al Sergas a quien le corresponde «realizar o control de calidade e que se cumpran os pregos de condicións deste servizo do transporte sanitario urxente». Anunciaron que continuarán las movilizaciones y una posible manifestación en Chantada, de donde es el empresario.