Troitiño denuncia irregularidades con las licencias para los comicios de la FGA

D. C. LALÍN / LA VOZ

LALÍN

miguel souto

El presidente de la Escudería Lalín-Deza considera que el actual responsable de la Federación «está a cociñar un 'pucheirazo' nas eleccións do 2022»

27 may 2021 . Actualizado a las 20:18 h.

El presidente de la Escudería Lalín-Deza, portavoz de RenovaFGA y futuro candidato a la presidencia de la Federación Galega de Automobilismo, Antonio Rodríguez Troitiño, ha acusado al actual presidente de la Federación, Iván Corral, de «cociñar coas licencias un “pucheirazo” nas eleccións da Federación no 2022».

La raíz del problema es un cambio en las licencias necesarias para tener derecho a voto. Troitiño califica como «inaudito» que la FGA explicite que «a licenza que da dereito a voto e ser elixible nos procesos electorais é a Licenza Autonómica de Galicia Exclusiva, e que a Licenza Autonómica-Estatal non teña o dereito ó voto nin outorga a condición de elixible nos procesos electorais da Federación Galega de Automobilismo».

Para Troitiño, esta modificación responde a «unha nova operación de Iván Corral para tratar de privar do dereito ó voto a pilotos e escudarías que non comulgan coas súas rodas do muíño», así como «obrigará a quen queira exercer o dereito ó voto a incorrer nun gasto adicional».

Por último, el portavoz del grupo RenovaFGA solicita la intervención de la Secretaría Xeral para o Deporte para «aclarar desde xa que a Licenza Autonómica Única-Estatal sexa válida nos comicios».