Cuíña denuncia nuevos amiguismos en contrataciones y demora en ayudas


lalín / la voz

El coordinador de Compromiso por Lalín Rafael Cuíña destacó ayer que en el gobierno local sigue imperando la política de contrataciones por «amiguismo puro e duro en termos políticos». Insistió en que se trata de una práctica habitual; «hai actuacións nas que teñen intereses parellas do actual goberno, pasa coa empresa das carpas e de charangas que se contratan e dende logo non teñen ética neste tipo de contratacións», dijo ayer en Radio Voz.

Preguntado por las nuevas ayudas que otorgará el Concello de Lalín al sector del comercio, cuyo plazo para preinscribirse comenzó ayer para los que no pertenezcan a ninguna asociación, insistió en que llegan tarde; «cando realmente urxen». Recordó que ya vaticinara en su momento dicha demora; «aseguraban que as axudas ían estar en xaneiro, pero coñezo os tempos administrativos, e non estarán antes de Semana Santa como dixen eu. O tempo dáme a razón e hai que dicirlle á xente a verdade. Non se lle pode mentir. Aínda están na fase de como se van tramitar as axudas e a concelleira de comercio, en termos políticos, é unha auténtica incompetente».

La puesta en marcha de más zonas azules en el casco urbano lalinense no entra dentro de las previsiones de Compromiso por Lalín, por lo menos no de la manera en que pretende el gobierno local hacerlo con la ampliación que se acometerá en la rúa Matemático Rodríguez, sentenció Cuíña. «Se volvemos ao goberno, que espero que así sexa, non imos impoñer zonas azuis sen ningún tipo de consenso. Imos botalas para atrás e aplicaremos plans de mobilidade serios como fixemos os do goberno anterior. Rematarase co Lalín das arroutadas que fai este goberno», dijo.

El coordinador de Compromiso por Lalín significó que todas las obras que se van realizar «son as que deixamos o goberno anterior e outras, coma as do colexio Xesús Golmar, nada se sabe máis alá do que dixo o alcalde que xa se acometerían».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Cuíña denuncia nuevos amiguismos en contrataciones y demora en ayudas