Cuíña tilda de sectarismo la actitud de Xunta y PP en la demora para ampliar suelo industrial en Lalín 2000


lalín / lA voz

La anunciada ampliación del Polígono Lalín 2000 en lo que será su cuarta fase, y cuyo proyecto se licitará el próximo año según afirmó la conselleira de Medio Ambiente Ángeles Vázquez en una reciente visita, fue aplaudida por el coordinador de Compromiso por Lalín Rafael Cuíña no así el hecho de que la confirmación se produzca ahora; «cando estabamos nós no goberno nos reunimos con Xestur, publicamos que varias empresas precisaban chan industrial para asentarse, e non se fixo nada e todo polo sectarismo fondo da Xunta».

La carencia de suelo industrial en el Polígono Lalín 2000 obligó a que empresas interesadas en asentarse en la capital dezana buscasen otras ubicaciones «e agora mesmo poderían estar traballando entre 350 e 400 persoas máis se a Xunta tivese ampliado chan industrial».

El coordinador de CxL considera que el tiempo le otorgó la razón en una reivindicación que compartió con el presidente de la Asociación de Empresarios Antonio Lamas; «ambos pediamos máis chan industrial mentres que a Xunta e Crespo defendían aquela reserva de aluguer, que primeiro tiña que solicitalo as empresas e despois xa se daría, e así marcharon empresas interesadas en emprazarse aquí. Ao final tiñamos razón pero xogóuse co emprego de centos de veciños de Lalín». Detrás del retraso en la ampliación del polígono hay un único culpable, según manifestó Cuíña ayer en Radio Voz, «a Xunta por non atender as nosas peticións e é vergoñento que dende as administracións públicas se actúe só dende as cores políticas. Os datos do paro souben e centos de lalinenses podían ter un posto de traballo». Aprovechó el coordinador de CxL para expresar su malestar por la falta de respeto institucional al no haber sido invitados a las visitas de los conselleiros de Sanidade, Cultura y Medio Ambiente; «especialmente sangrante foi o de Sanidade xa que eu firmei o CIS e fixen a entrega dos terreos ante notario en Compostela».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Cuíña tilda de sectarismo la actitud de Xunta y PP en la demora para ampliar suelo industrial en Lalín 2000