Cuíña habla de posible moción de censura en la mancomunidad

amelia ferreiroa LALÍN

LALÍN

miguel souto

La oposición valora forzar un pleno en el organismo dezano

24 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

De caos tildó el coordinador de Compromiso por Lalín (CxL) Rafael Cuíña el funcionamiento de la Mancomunidade Terras de Deza al llevar un año sin convocarse una sesión plenaria. «Estamos ante unha cuestión de presunta prevaricación administrativa por parte do seu presidente e do secretario e non vai quedar así». Palabras rotundas las vertidas ayer por Cuíña en Radio Voz, respecto de la mancomunidad que preside el alcalde de Vila de Cruces Luis Taboada, y de las acciones que tienen previsto llevar a cabo. La más inminente será mañana, en el pleno del Concello de Lalín, «no que formularemos varias preguntas ao respecto xa que Lalín é o concello que máis aporta á mancomunidade e as máquinas non apareceron no verán como estaba previsto». Cuíña sentenció que «políticamente isto non vai quedar así», y anunció la intención de forzar la celebración de un pleno desde la oposición e incluso valoran presentar una moción de censura. «Xa nos estamos asesorando sobre a legalidade desta cuestión e valorando presentar unha moción de censura a este señor».

Por otra parte el coordinador de CxL dijo no entender la reasignación de salarios a concelleiros del gobierno local en estos momentos; un asunto que se abordará en el pleno de este viernes, «e non adicar os esforzos a outras cousas bastante máis importantes nestes momentos. É unha cuestión de formas e pódese facer isto pero non neste momento. Non o entendemos nós e moitos veciños tampouco, segundo me comentan». Para Cuíña todo obedece al hecho de que «temos un goberno desaparecido e excedido nesta cuestión» además que remarcar la situación caótica que se vive en los distintos departamentos del Concello de Lalín, «levo cinco anos alí e nunca vin nada igual».

El político lalinense significó también las quejas que suscita el ambulatorio por su mal funcionamiento. «É alarmante a cantidade de persoas que se queixan polos problemas que atopan no centro de saúde á hora de ser atendidos, que non lles collen o teléfono e mesmo xente con posible contaxio de coronavirus que vai ao ambulatorio cando non ten que ir. Falta información e atención», sentenció Cuíña.