Compromiso denuncia el encintado en cemento del puente de Pozo do Boi

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

26 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El concejal de Compromiso por Lalín, Miguel Medela, denunció las labores de encintado llevadas a cabo por el Concello de Lalín en el puente de Pozo do Boi en Vilatuxe con cemento. Considera la actuación «unha aberración e unha atropelía». Desde esta formación, el edil reclama al Concello poder ver el informe de necesidad previo a la acometida de esta obra y «os permisos de Augas de Galicia e de Medio Ambiente».

Medela señala que ayer «coñecidas persoas de Lalín, que sempre están pendentes de coidar a nosa contorna, mostráronnos a súa indignación».

Compromiso por Lalín anuncia que demandará los informes correspondientes y valora si «a fiscalía medioambiental debe saber esta situación impropia de un Concello como o de Lalín».

El concejal quiere saber si existe un informe que justifique que «o encintado e garanta que agora unha riada non o leve por diante» apuntando que «os iluminados que pretenderon facer guerra coa ponte de Bustelos, agora, en tempo récord, acaban de cometer un auténtico atentado ao Pozo do Boi, inxustificable, e propio de mentes obtusas».