CxL califica de «ano perdido», el primero del gobierno del PP

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

LALÍN

E CUIÑA

Denuncia contratos esenciales parados y falta de proyectos

19 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Compromiso por Lalín hacía ayer balance del primer año de gobierno del PP y de su labor en la oposición. El coordinador de la formación, Rafael Cuíña, se mostró muy satisfecho del trabajo realizado por su grupo, lo contrario que con el del PP calificando el tiempo transcurrido del nuevo gobierno como «un ano perdido» y apuntando que «no resumo que facía Crespo só falaba de proxectos que iniciamos nos». Como ejemplo ponía los 400.000 euros de pistas en el rural «que é noso e deixamos o cen por cen preparado», las obras de la Praza da Vila o «os fondos Edusi que tamén conseguimos nos». De cosecha del PP ve «os cartos para as bandas, que está ven pero o que precisa Lalín son proxectos».

Recuerda al regidor que hizo «un pacto de emprego cos veciños e non hai nin unha soa medida e miráse para outro lado cando recortan medidas de 400.000 euros». Cuíña, en nombre de Compromiso, acusa al gobienro local lalinense de «contratar a empresas de familiares do PP» indicando que «na brigada de obras entrou un familiar directo da concelleira de Emprego». Achaca al gobierno local «unha mala relación coa Deputación que é a que máis cartos da a Lalín» señalando que Carmela Silva «so veu a Liñares a un acto na parte que é deles e non volveu».

Por el contrario recuerda que «Feijoo levaba tres anos sen vir e veu cando volveu o PP á Feira do Cocido» acusando al gobierno de la Xunta de «sectario» alegando que «Lalín só ten gala se está o PP». Denuncia que «contratos como o do SAF, a auga e a luz estén parados» y «os retrasos no pago de facturas á proveedores, o que nunca pasou». Se queja de que a día de hoy «a brigada de obras non esté traballando» mientras llevan ya tiempo activas en otros municipios de la zona y que «estén todas as pistas sen desbrozar» excepto algún trabajo estos días en O Corpiño.

Cuíña señala que «non coñecemos iniciativas do goberno no rural, hai suciedade nas rúas e as instalacións deportivas están destrozadas». Acusan al PP de desidia con el tema de la ambulancia y afirma que «polo que me din o CIS vaise retrasar» y denuncia la falta de suelo industrial.

Califica el actual gobierno como «un goberno de rapaces con asesores superasalariados e concelleiros que non sabemos o que se dedican, como é Nardo Seijas ou Marisa Álvarez» y echa en falta cumplimientos como el anuncio de redactar el nuevo reglamento de intervención en plenos casi tras tomar posesión y que «aínda non temos».