CxL felicita a la AED por reivindicar las necesidades de la zona el sábado


Lalín / la Voz

Compromiso por Lalín felicitó a la AED y especialmente a Beatriz Canda, «polo seu máis que axeitado discurso» en la celebración del acto de entrega de los premios AEDeza y el encuentro de empresarios que tuvo lugar el pasado sábado. Consideran que la AED demostró «ser unha dirixente patronal cos pés no chan que antepón os intereses do colectivo, antes que caquera cuestión política». Comparten con la AED, apuntan, «a preocupación pola insuficiencia dos cartos orzamentados pola Xunta de Galicia» en la ampliación de la cuarta fase del polígono Lalín 2000. A la Xunta la acusan de haber condenado una década «a ter un serio problema ao non ter os emprendedores chan industrial onde asentarse»,

Comparten con Canda, que en su discurso explicaba que trasladaba el sentir del presidente, Antonio Lamas, «a reflexión sobre o intolerable das tarifas da AP-53. Coinciden también con la AED en que «non veñen tempos mellores, debido a unha evidente ralentización da economía, que acabará afectando a unha comarca na que a crise bateu con forza entre 2009 e 2015, e que seguramente non aprendeu de todo dos error cometidos» y se unen a la petición de estabilidad política para España pidiendo que «se deixe de apoiar a organizacións políticas corruptas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

CxL felicita a la AED por reivindicar las necesidades de la zona el sábado