Galáurea sube el precio por el SAF de Lalín a 16,5 más IVA desde octubre

El Concello lleva a pleno una modificación de crédito para asumir esta nueva alz


lalín / la voz

La teniente de alcalde y edila de Sevizos Sociais de Lalín, Paz Pérez, se reunió ayer con representantes de la empresa Galáurea ?adjudicataria del Servizo de Axuda no Fogar, SAF? entre quienes estaban la administradora única y representantes de la plantilla, para comunicarles la decisión del gobierno local «de levar a pleno unha modificación de crédito que permita asumir un reaxuste do servizo por hora ata 16,50 euros máis o IVE que solicitaba a empresa para manter o equilibrio entre o custe real do servizo e a aportación municipal para o pagamento do mesmo».

La concejala explicó a las representantes de la empresa, como había hecho el pasado lunes a la junta de portavoces municipal, que se aborda «o número deste custo de servizo, atendendo aos informes técnicos favorables a dito incremento apoiados nunha consulta realizada ao mercado que avala dito incremento do prezo por hora do servizo realizado». Pérez Asorey indica que respetando este equilibrio de precio que se solicita por parte de la empresa Galáurea «pretendemos garantir unha correcta e idónea prestación do servizo a maiores e dependentes, e tamén que as traballadoras que atenden o servizo poidan contar cuns emolumentos acordes ao servizo que prestan, sen que teñan que desenvolvelo en precario ou con prezos por debaixo do mercado como demostraría o estudo realizado».

La concejala de Servizos Sociais puntualiza que este incremento de precio a la firma prestadora del SAF, que en la actualidad atiende el servicio ya fuera de contrato y mientras no se formaliza la nueva adjudicación, «é puntual e mentres non exista un novo adxudicatario dun dos contratos máis complexos e con máis montante económico dos que licita o Concello, que xa se rexerá por un prezo que marque o novo prego de bases que agardamos poida ir a pleno nas vindeiras semanas».

Dos alzas de precios en 2019

Concluye la teniente de alcalde subrayando que espera que «a fidelidade amosada polo goberno actual e polo anterior co servizo e coas traballadoras, asumindo dous axustes de prezo para respectar os emolumentos que marca o mercado e que se incrementaron pola suba de salario mínimo e polos cambios nos convenios sectoriais, permitan prestar un servizo de primeira calidade e con continuidade no tempo ata que o adxudicatario do novo contrato se faga cargo do servizo».

La empresa Galáurea había presentado a principios de año un escrito ante el Concello en que apuntaba la posibilidad de una resolución de contrato, porque las variaciones con la fuerte subida del salario mínimo interprofesional provocaban un desequilibrio financiero en el servicio. El Concello aprobó a finales de mandato aquella alza. Ahora vuelve a ratificar un incremento de precios, con el contrato entonces en vigor ya terminado.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Galáurea sube el precio por el SAF de Lalín a 16,5 más IVA desde octubre