El gobierno lalinense replica a los populares que no admite «a máis mínima lección sobre persoal»

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

cedida

10 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno municipal de Lalín advirtió ayer al PP, y a su portavoz José Crespo, de que no va a admitir «nin a máis mínima lección en cuestión de persoal de quen durante lustros levou a cabo as máis nefastas políticas en materia laboral que un se pode imaxinar e que agora están pagando os traballadores e todos os lalinenses». El ejecutivo recuerda que Inspección de Trabajo certificó que Crespo Iglesias mantuvo durante décadas a cerca de 40 empleados municipales en fraude de ley, y fue el actual gobierno quien tuvo que regularizar su situación y afrontar «as inxentes cantidades de diñeiro coas que se lles están a devolver as prestacións en conepto de antigüidade e trienios». Todo esto, añaden, por no hablar «das máis que sospeitosas prórrogas que o PP lle concedía a algúns traballadores e que quedaron recollidas na documentación acreditada no Concello».

Manifiestan desde el gobierno local de Lalín que estas cuestiones son solo algunas de las múltiples y manifiestas acciones de irresponsabilidad en las políticas laborales puestas en marcha por Crespo en su época como alcalde, «e das que os veciños e veciñas tomaron boa nota e non queren que se repitan». Añaden que el propio portavoz municipal del PP en muchos plenos asegura que «sigue tendo múltiples amigos dentro do Concello nunha clara mostra coa que está transmitindo que ao mellor algúns, presuntamente, tiñan moita máis facilidade para entrar a traballar no Concello que o común dos mortais». Por el contrario, inciden en el aspecto fundamental que se produjo con la entrada del actual gobierno presidido por Rafael Cuíña, «que introduciu afortunadamente por vez primeira as eleccións sindicais no Concello nas que os traballadores municipais elixiron con total liberdade os seus representantes sindicais».

En definitiva, para el ejecutivo local resulta absolutamente lamentable comprobar como quien mantuvo durante años a trabajadores en fraude e impuso el ordeno y mando en el ayuntamiento en materia laboral, quiere dar lecciones a un gobierno que «o único que está facendo é solucionar a pésima herdanza que deixou o PP neste eido». En ese sentido, indican que el Concello dentro del complejo procedimiento de regularización tiene que llevar a cabo su trabajo siempre en defensa de los intereses generales, pero, en todo caso, «as patrañas do PP de Crespo non van servir para enganar ao pobo de Lalín que sabe perfectamente a que se dedicaba presuntamente o PP en materia laboral».

Por eso, concluye, entiende que en lugar de difamar lo mínimo que podían hacer es reconocer sus «falcatruadas» y pedir perdón a la ciudadanía si se quieren volver a presentar a unas elecciones «porque, casualmente, quen permitiu, consentiu e alentou toda esta política de persoal foi o candidato do Partido Popular, José Crespo».