El Concello de Lalín remitió ya a Sanidade la documentación para reabrir la piscina

O. P.

LALÍN

rober amado

Indican que la reapertura de la instalación depende ahora de la jefatura de Sanidade de Pontevedra

07 feb 2019 . Actualizado a las 21:14 h.

El Concello de Lalín remitió ya a la jefatura de Sanidade de Pontevedra toda la documentación requerida para poder reabrir la piscina cuanto antes. Tras un intenso trabajo de reorganización, en estrecha colaboración con el personal del Arena y en tiempo récord, «revisáronse os cadrantes e quendas para que a piscina, a partir de agora, poida ter xa un socorrista adicional». Una fórmula para dotar a la piscina en todo momento con dos personas, una atendiendo a los cursillos y otra pendiente de los usuarios que realizan natación libre.

De esta forma, indican, «daríase sobrada resposta ás esixencias da Xunta, e o servizo quedaría completamente cuberto para poder retomar a actividade da piscina de forma normal, compatibilizando cursiños e natación libre, sen ningún tipo de cambio ou limitación con respecto á que se desenvolvía ata o momento, e sempre co menor prexuízo para os usuarios das instalacións».

En el tejado de la Xunta

La documentación se remitió vía registro electrónico y fue ya recibida por la Xunta. Por tanto, «a apertura da piscina depende neste intre, única e exclusivamente de que a xefatura de Sanidade de Pontevedra dea o seu visto e prace a esta documentación e acepte a reapertura das instalacións», inmediata tan pronto levanten la suspensión de actividad.