CxL recrimina a Rodríguez la falta de ayudas para el auditorio y los colegios Golmar y Vilatuxe

La Voz

LALÍN

Rober Amado

02 ene 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

CxL realizó varias puntualizaciones a las manifestaciones del conselleiro Román Rodríguez sobre inversiones en Lalín. Coincide en que los caminos de Santiago son claves en la potenciación del municipio «mais sorpréndenos que o conselleiro se lembre ás portas do 2019 diso, curiosamente cunhas eleccións en poucos meses, cun balance con pouco que vender».

La formación señala que Rodríguez «olvidouse de contar que se reuníu co alcalde para mirar unha liña de axudas para a reparación do auditorio Tuno Valdés, e esta nunca chegou, por non citar a alucinante situación do colexio Xesús Golmar na que o Concello ten que asumir cos cartos dos lalinenses o que é competencia da Xunta de Galicia, como a construción da cuberta da pista deportiva, e as pérgolas da entrada e do patio infantil, ademais da vergoñenta lista de espera no comedor», con casi 50 chavales esperando.

Expone además CxL que el conselleiro obvia deficiencias en seguridad en el colegio de Vilatuxe, que reclama hace años una escalera de seguridad, y se refiere a los «cando menos sospeitosos atrancos» para la rotonda de Montserrat que impidieron que pudiera acabarse para las fiestas de Lalín, así como la negativa de la Xunta a asumir el conservatorio de música.

Aunque lo considera cercano y dialogante, en las antípodas de Crespo, CxL dice que comparar el balance de lo hecho por Lalín por Rodríguez y Xosé Cuíña «é o día e a noite».