Peña pone a Lusco&Fusco como ejemplo del enriquecimiento cultural de Lalín con su gestión


lalín / la voz

La concejala de Cultura, Lara Rodríguez Peña, hizo balance de la primera edición de Lusco&Fusco: venres singulares en Lalín, una de las principales apuestas de su área para este año, que concluyó el pasado viernes tras varios espectáculos de diversas disciplinas artísticas, vertebradas por un eje musical y caracterizadas por su fuerte componente innovador.

«Este ciclo é o exemplo claro do cambio de maneira de ver a cultura e a forma na que a cidadanía se relaciona con ela que se produciu en Lalín» bajo su gestión como concejala, dijo Peña. Cambio que en los últimos tres años logró «inducir unha nova mentalidade e virar da cultura espectáculo a unha cultura creativa e participativa na que teñen cabida propostas innovadoras e diferentes». La edila valoró muy positivamente el festival «porque conseguiu, tal e como nos propuxemos, insuflarlle á programación cultural municipal un sopro de aire fresco mediante propostas alternativas e rachando coas actividades ás que todas estabamos acostumadas». Y añade que mientras ella gestione Cultura la concejalía ofrecerá un amplio abanico de posibilidades: «Dende concertos de bandas de música a espectáculos de circo na rúa, teatro, cine e, tamén transgresións, pois na variedade está o gusto e no respecto pola variedade está a intelixencia», dijo.

Rodríguez Peña valoró que el festival se desarrolló «con agarimo, intelixencia e bo gusto, algo que lle debemos a Urdime e ao que equipo, que foi quen ideou e realizou este proxecto, polo que non podo facer outra cousa máis ca agradecerlles a oportunidade que nos brindou para poder levar a cabo esta magnífica proposta que, agardamos, poida continuar ano tras ano». Señala el Concello que desde Urdime destacan la valoración positiva de vecinos al remate de cada espectáculo e indican que para Lalín una programación alternativa como esta «supón tanto a creación de novos públicos como a motivación á creación de novas propostas».

Taller de cultura urbana en Praza das Pipas el próximo domingo

La Praza das Pipas de Lalín acogerá el próximo domingo día 26, a partir de las 17 horas, un taller de cultura urbana enmarcado dentro del programa de prevención de adicciones Aquelar. Una iniciativa puesta en marcha por los Concellos de Lalín y Silleda, que permitirá a los participantes ?no es precisa inscripción previa, y las actividades son gratuitas? tomar parte en modalidades como skate, beatbox, graffiti, break y parkour.

El desarrollo de este obradoiro implicará que el tramo humanizado de Matemático Rodríguez, ante la estatua de Loriga, se cierre al tráfico durante toda la tarde del domingo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Peña pone a Lusco&Fusco como ejemplo del enriquecimiento cultural de Lalín con su gestión