CxL se ratifica en su frontal negativa a negociar con el edil «tránsfuga»


CxL considera que el paquete de pistas que negocia el gobierno local con el PP es más que necesario y positivo para los vecinos de Lalín, pero recuerda «a nosa frontal negativa a manter calquera tipo de conversa cun concelleiro tránsfuga que non representa a ninguén, prostitúe a vontade popular, e pretende beneficiar ao PP freando proxectos trascendentais para o futuro de Lalín». Recuerda que el edil «incluso pretendía co seu voto roubado, que non se fixera a rotonda do Montserrat, co risco para a seguridade das persoas, despois de varios accidentes, que ao tránsfuga parécelle non importar».

Añade que afirme lo que afirme Cruz, votó en contra de un paquete de pistas de 500.000 euros, con el que ya se podría estar trabajando en mejoras en Botos, Muimenta o Cadrón, parroquias «ás que di defender, e ás que nos consta por numerosos veciños que non fai máis que prexudicar».

CxL se negará a sentarse con quien falta a respeto a vecinos, dice recibir anónimos que relacionan a personas decentes con el terrorismo o califica de «abanicadores» a quienes disienten de él. Concluye el partido de Cuíña que «o PP tomou a decisión de asociarse politicamente con quen representa o máis escuro e noxento da política, e neste caso non nos referimos a Bárcenas, senón a un tránsfuga que so pretende o mal para os veciños que queren que en Lalín non volva a longa noite de pedra do caciquismo de Crespo Iglesias».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

CxL se ratifica en su frontal negativa a negociar con el edil «tránsfuga»