El PSOE insta a Crespo a hacer valer su influencia para lograr medios contra la velutina


lalín / la voz

El PSOE de Lalín mostró ayer su perplejidad porque pese a la intensa preocupación y justificada alarma social que genera la avispa velutina «a Xunta a teor da súa actitude pasiva e mesmo omisiva na loita contra ese insecto invasor semellar ser a única que segue sen se enterar dos enormes prexuízos que está causar nos importantes sectores apícola e frutícola, obviando ademais o serio risco para a seguridade das persoas que teñen sido vítimas dos seus ataques nalgúns casos lamentablemente con resultado de falecemento».

Solo dos trajes para Lalín

Los socialistas de Lalín demandan que Medio Rural declare la velutina como plaga, para disponer los recursos necesarios para una lucha tenaz y eficaz contra ella, y demandan a la Xunta que deje de trasladar el problema a los concellos, con recursos irrisorios. A Lalín solo mandó la Xunta dos trajes, ya con deterioro por su uso masivo ante las numerosas peticiones para retirar nidos. El PSOE insta a Crespo a «facer valer esas influenzas tan importantes que di posuir, apelando neste caso á súa afinidade e cercana amistade coa conselleira de Medio Rural para dotar a Lalín dos traxes e demais recursos materiais necesarios» para actuar contra la velutina desde el Concello.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE insta a Crespo a hacer valer su influencia para lograr medios contra la velutina