El PP cree que la gratuidad del párking es «fume» que busca rédito político

La oposición augura más anuncios sin futuro de cara a los próximos comicios


Lalín / la Voz

La oposición vaticina poco recorrido al anuncio por parte del gobierno local de que se estaba estudiando la gratuidad del párking Aldea Grande y considera que «é fume» que «só busca rédito político» augurando más similares de cara a las elecciones. El portavoz del PP, José Crespo, considera que el cuatripartito «chegou sin proxecto para Lalín á alcaldía e tres anos e poco despois siguen igual, e andan a salto de mata» indicando que «si ven é certo que cango chegaron non contaban gobernar, o que non é de recibo é que tres anos despois sigan igual de desnortados».

Cree que el primer anuncio del párking «enmendado o día seguinte polo goberno» abedece «a unha falta total de proxecto» y se queja de los cambios de opinión de un día para otro del gobierno «que o que un día era amarelo pasa a ser bermello, e o que era negro pasa a ser branco». Opina que con este tipo de anuncios «se lle ve o pulmeiro» y que además «o único que buscan é rédito político de cara as eleccións».

Crespo acusa al gobierno de «facer miu pouco ou case nada e se mete en charcos cada dous por tres». Se queja de que «os veciós de Vilatuxe aínda non lle puxeron a calefacción e agora anuncian un proxecto e a compra dunha finca para ampliar o Auditorio que xa avisan de que non se poderá facer neste mandato». Considera que «lle están tomando o pelo os votantes» señalando que «vemos en repetidas ocasións este tipo de anuncios para facer ver que fixeron o que non fixeron». Recuerda que «hai un ano que o anunciaron» y se pregunta si esa era la idea «porque non o fixeron antes».

El PP acusa a Cuíña de «facer anuncios son miras nin os pros nin os contras e sin ningún tipo de rigor nin proxecto» y guiado únicamente «pola improvisación» e «son estudiar nada antes». Se pregunta para qué sacaron en su día unas oposiciones y convocaron una serie de plazas de trabajadores si la idea era otra.

Considera que ese es el motivo de que «fagan cousas sen pés nin cabeza» y los acusa de tomarse el gobierno «a pitorreo», recordando que «fan un anuncio, logo xa o cuestionan e xa matizan e van dando tumbos». Y afirma que «aquí o que subxace é a falta de seriedade e de rigor a todos os niveis» del cuatripartito.

Por su parte, el concejal no adscrito, Juan José Cruz, apunta respecto al párking Aldea Grande que «o que vexo é que os ingresos non chegan probablemente para o mantenemento e o gasto das instalacións». Recuerda que «están as eleccións aí» y opina que no tendrá mucho recorrido.

Para Cruz anuncios como estos son «bombas e chorradas como a praia de Vilatuxe», considerando que antes que anuncios el gobierno debería atender las instalaciones y realizar una puesta a punto de las mismas.

En cuanto al párking pregunta por qué en los primeros meses de funcionamiento de las instalaciones toda la publicidad de las máquinas o las tarjetas estaba serigrafiada con una firma aseguradora que vincula con el ahora edil de Comercio.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP cree que la gratuidad del párking es «fume» que busca rédito político