La AED pide un acuerdo político para reformar la Praza de Abastos

Lamas lamenta que no se consultara antes a la asociación y a expertos como Bouzón

.

Lalín / la voz

La Asociación de Empresarios de Deza (AED) pide un «acordo político» para reformar la Praza de Abastos «coa maior ambición posible». El presidente de la patronal dezana, Antonio Lamas, se posicionó ayer respecto a la polémica política surgida en torno al proyecto de reforma del mercado lalinense. Reclama que gobierno y oposición lleguen a un acuerdo para poder afrontar unas obras de transformación y de mejora del recinto lo más ambiciosas posibles. Lamas cree que «a solución a un desentendemento político non pode ser que as cousas queden sen facer nin tampouco que se fagan a medias» y considera que los que pagan las consecuencias son «tanto os comerciantes que están instalados na praza como os potenciais usuarios e usuarias destes postos».

Matiza que, aunque no quieren entrar en debates políticos, considera oportuno «reclamar diálogo para buscar un acordo que satisfaga a tódalas partes». Opina que «probablemente o diálogo chega algo tarde, porque quizais o momento de falar e negociar debería ser antes de presentar ningún proxecto». Lamas lamenta que esa consulta tanto a la asociación y al CCA no se produjera con anterioridad, ni tampoco a expertos como José Manuel Bouzón «que foi a persoa que dirixiu o estudo que apunta á Praza de Abastos como un motor comercial de Lalín» y que «polos seus coñecementos o a súa experiencia podería asesorar con solvencia o goberno local».

El gobierno exige a Cruz que rectifique «as súas mentiras» sobre la contratación

El gobierno local exige al concejal no adscrito, Juan José Cruz, que rectifique «de forma inmediata, contundente e inequívoca as súas afirmacións inxuriosas sobre o proceso de contratación do proxecto para a mellora e reforma da Praza de Abastos» y «as súas insinuacións sobre o presunto trato de favor a unha persoa pola súa amizade co concelleiro de Comercio».

Califican de «gravísimas e inxuriosas» las manifestaciones de Cruz y le recuerdan que «o proxecto de mellora do mercado foi encargado e pagado polos propios praceiros». El gobierno local acusa a Cruz de «recorrer de maneira reiterada á inxuria e a descualificación para tratar de ocultar a súa incapacidade política e para xustificar o seu bloqueo caprichoso a unha iniciativa fundamental para a potenciación da praza». Recuerda que el programa de modernización de este espacio incluye actuaciones como la redistribución de los puestos centrales y la renovación integral del interior de cara a conseguirla uniformidad estética del conjunto. La batalla empezó después de que en el último pleno, PP y CRuz vitasen en contra de destinar 86.361 euros de remanentes a la reforma de la Praza de Abastos. El Pp insistía en que quiere la reforma integral, Cruz mantenía su voto y el gobierno repartía el pasado fin de semana hojas con la votación plenaria que se podían ver a la entrada del mercado.

El gobierno lalinense anuncia que adoptará medidas legales «ou de calquera outro tipo que considere oportunas» si Cruz no rectifica en sus declaraciones y despeja «calquera asomo de dúbida sobre a limpeza do proceso» y le recuerda todas las obras y mejoras que se incluyen en un proyecto que tilda de «unha actuación ambiciosa que permitiría o acondicionamento integral da zona de venda».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

La AED pide un acuerdo político para reformar la Praza de Abastos