El gobierno lalinense pide a Crespo que exija a Augas un informe sobre Racso

Pregunta al portavoz del PP por que no le trasladó esta demanda cuando se reunió con el director en mayo por los saneamientos

.

Lalín / la Voz

El gobierno municipal de Lalín expresó ayer su sorpresa por el hecho de que el portavoz del PP en Lalín, José Crespo, pida un pronunciamiento a la Federación Ecoloxista Galega sobre Racso y se quejan de que «non amosa a mesma contundencia cos seus propios compañeiros de partido den Augas de Galicia».

Califican de «desfachatez» que pida un posicionamiento público a los ecologistas y cuestione «que a propia empresa ten intención de solicitar un informe sobre a súa instalación en Botos a Augas de Galicia, in organismo dependente da Xunta».

El ejecutivo lalinense recuerda que el último informe municipal «indica claramente que a plana de neumáticos deberá contar coa perceptiva autorización de vertidos de Augas de Galicia, polo que a día de hoxe non cumpre coa lexislación pertinente para contar coa perceptiva licencia municipal».

Consideran que la «contradictoria actitude de Crespo» solo se puede entender «dende o punto de vista de quen unicamente ten a intención de enredar politicamente nun mal entendido beneficio propio» y lo acusan de dejar de lado «a defensa do medio ambiente e abandonados as veciños e veciñas na defensa dos seus lexítimos intereses».

El gobierno lalinense achaca al portavoz popular no haber de mostrado «nin o máis mínimo intereses en trasladarlle á petición dun informe sobre Rascso ao director de Augas de Galicia na reunión que mantivo con el o pasado mes de maio para supostamente falar de investimentos en materia de saneamento para Lalín». Creen que si el edil del PP estuviera «do lado dos que se opoñen á instalación da planta de Racso non tería deixado pasar a oportnidade de esixir un pronunciamento público, oficial e inmediato deste organismo autónomo». Sobre todo, dicen, «cando deste pronunciamento dependerá obter ou non licencia». El gobierno local reafirma su oposición a la ubicación escogida por Racso para este proyecto «debido ás dúbidas mediombientais que suscita» ya la fuerte oposición ciudadana.

CxL acusa al portavoz municipal del PP de tener «manía persecutoria co alcalde»

CxL acusa a Crespo de «inactividade política» apuntando que en la web del Senado no se refleja «nin unha soa iniciativa relacionada para Lalín e si varias sobre Girona». Lo tildan de «turista accidental» alegando que «non estça a facer más que estar de turista».

Compromiso defiende la recuperación económica de Lalín frente a las declaraciones del portavoz municipal del PP de «Lalín agoniza» y lo acusan de ser «o responsable político da maior crise económica que padece Lalin na súa historia con multitude de peches de empresas e comercios e un paro cercano aos 2.000 vecinos e veciñas».

Opinan que Crespo tiene «manía persecutoria con Cuíña, dende o rencor e a frustación». Recuerdan que CxL «nunca denunciou ao PP» e insisten en que «non temos nada que ver con elas a pesar das obsesións do Senador». Indican que no tienen ningún interés en que inhabiliten a Crespo Iglesias «aínda que motivos podería haber de sobra» y porque quieren tenerlo como rival en las próximas elecciones.

Consideran que podía haber dimitido «polo escandalo maiúsculo do párking, por como tratou aos veciós de Penacoba ou pola súa política de presunto enchufismos no que ata o PSOE chegou a acertar ante notario os postos de traballo que ían levar algunhas persoas».

Creen que Crespo está detrás de las palabras de Blanco Carballar que «insultou á nosa organización chamandonos ventrílocuos» y que ellos respondieron llamando Macario a Blanco Carballal, a quien «pregamos humildes desculpas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El gobierno lalinense pide a Crespo que exija a Augas un informe sobre Racso