El gobierno cree que en el IBI de granjas quedó en evidencia Manuel Fernández

La Voz

LALÍN

miguel souto

Cuíña le pide que «non se deixe utilizar polo seu partido»

19 may 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, replicó con dureza al PP y a Manuel Fernández sobre la bonificación del IBI a granjas. Cuíña, que dijo respetar su trayectoria y no querer entrar en guerras con él, le pidió que «non se deixe utilizar polo seu partido». Subrayó que no se enteró de que la petición de bonificación era rogada, «e el non é un edil máis. É presidente dunha cooperativa, se el mesmo non o fixo nas súas propiedades, tampouco informou aos seus socios».

Cuíña dijo que estuvo en charlas en Noceda y Maceira, y asegura que sí se explicó que había que solicitar la bonificación: «Eu poderei irme facer ventás, que dá de comer a 400 familias de Lalín, pero non vou ser nunca un desertor do arado, non digo que o sexa Manolo» pero sí cree abundan en el PP. Añadió que hubo 44 beneficiarios en Lalín, más en Silleda, pero cero en Agolada, donde gobierna el PP. Dijo que lo importante es estar todos unidos para defender a los ganaderos, y se busca una solución in extremis que es prácticamente imposible.

Está dispuesto a zanjar la polémica con Fernández, como habían acordado «e logo atópome con firmas da zona onde é potente a súa cooperativa, e eu non creo nas casualidades». Sobre el despiste de Fernández dijo que es ridículo, y si no se enteró «alguén lle podería dicir que marche para a casa a tirar dos tetos, traballo moi digno». Le dedicó otro perla: «Se en vez de estar nas manifestacións cos gandeiros cando hai problemas do leite te dedicas a pasear en Mercedes sendo ti gandeiro, non estás poñendo os pés para gaiteiro».

Vilariño cargó contra Fernández en Radio Lalín, y cree que quedó en evidencia en este tema.