Lalín supedita ser Concello emprendedor a ampliar suelo industrial en el polígono

La Voz

LALÍN

miguel souto

Solicita al conselleiro Francisco Conde que agilice el desarrollo de la cuarta fase

09 may 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno local de Lalín valoró sobre la iniciativa de Concellos emprendedores promovida por convenio de Xunta y Fegamp que está de acuerdo «con calquera iniciativa que teña como obxectivo favorecer a actividade económica, mais aclara que para que o Concello de Lalín se acolla a esta proposta é necesario contar con solo industrial pois de nada serve ofrecer vantaxes fiscais ás empresas e darlles facilidades administrativas para que se asenten en Lalín se non teñen superficie á súa disposición». El ejecutivo local entiende que Concello y Xunta tienen que ir de la mano en este procedimiento, y estima prioritario que el conselleiro Francisco Conde en vista de la buena voluntad mostrada el lunes en su visita a la AED, dé también el paso y agilice el desarrollo de la cuarta fase del polígono Lalín 2000.

El Concello ve en las palabras de Conde ?al apuntar la posibilidad que ofrece la Lei de implantación empresarial para el desarrollo parcial de polígonos? un respaldo a su solicitud ante Xestur para reactivar la ampliación de Lalín 2000: «Así entende o goberno de Lalín que se desprende das súas declaracións, xa que o Concello tamén estima, como xa fixo público en varias ocasións, que o desenvolvemento do polígono pode ser parcial e pode executarse adaptándose á demanda empresarial existente», y le llama la atención «que o conselleiro de Industria apoie a nova fase mentres Xestur di xustamente o contrario». El gobierno solicita a Conde que acepte la solicitud de reunión del Concello con Xestur, cursada por vez primera en marzo y reiterada en abril, aún sin respuesta. Ante la buena disposición del conselleiro, insiste el Concello en reunirse «para tratar de alcanzar acordos mediante os que se avance na promoción da actividade empresarial e, polo tanto, na incentivación da economía e na creación de empregos que beneficien ao conxunto da cidadanía lalinense».

Falta de cortesía institucional

Por último, el ejecutivo local lamentó la falta de cortesía institucional de Francisco Conde por no invitar a su «inédita» visita a Lalín al alcalde ni a nadie del gobierno. Recuerda que no respondió las solicitudes de reunión del Concello, y tampoco llegó autorización de la Xunta a planes municipales de fomento de empleo para jóvenes y mayores de 45.

El Concello espera sensibilidad del departamento de Conde ?por el que Rafael Cuíña expresó su máxima consideración? en la subvención solicitada por tercer año consecutivo para mejoras en Lalín 2000, tras dos negativas.