El PP dice al cuatripartito que Edusi y plan de empleo juvenil los otorga el Gobierno popular

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

14 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Lalín dijo ayer que Cuíña y el gobierno de Lalín «non saben nin por onde andan en temas de xestión e administrativos, doutro xeito non se entende que non saiba nin que as axudas do Dusi e do Fondo de Emprego Xuvenil as outorga un goberno do PP con fondos europeos». Indican que la estrategia de atacar al PP diciendo que le da la espalda le vuelve a fracasar «ao comprobar que todas as axudas e subvencións, incluídas os 150.000 euros que perderon da Xunta, llas outorgaron gobernos do PP». Por contra, aseguran los populares que de quien se deberían quejar y poner en entredicho es del gobierno de la Diputación «que aínda non lles mandou a primeira e aínda non dixeron nin pío».

Desde el partido de la oposición municipal indican que Cuíña y su ejecutivo deberían saber que la ayuda del Dusi «que lles quedou encamiñada grazas a unha asesoría externa que contratou o PP e que mesmo os socialistas criticaron cando estaban na oposición» y la del Fondo de Empleo Juvenil «as outorga o Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas que xestiona o Partido Popular con fondos procedentes da UE. Os populares cren que non se pode mentir con tanta impunidade, tentando buscar culpables en cuestións no que o único responsable é o mal facer do goberno cuatripartito», señalan.

También indican a alcalde y gobierno que si se centran en las ayudas que les aportan administraciones del PP es porque son las únicas que aportan fondos para los lalinenses «xa que da Deputación aínda falta a primeira para unha, o que demostra que minte vilmente cando tenta transmitir a idea de que as administracións populares ningunean a Lalín. Cuíña contou mil veces falsedades sobre as administracións do PP, cando a realidade é que quen ten castigado a Lalín é a Deputación de Pontevedra, onde mandan os seus socios».

Desde el PP piden a Cuíña que no arriesgue tanto volviendo a citar a Goebbels «que a última vez que o citou tivo que ir declarar ao xulgado polas súas estratexias goebbelianas de inventarse a Luis Madriñán Crespo», aunque aclaran que no llaman nazi al alcalde por su propaganda. Por último, el PP prefiere no ahondar en los encontronazos entre miembros del gobierno «que demostran que cada un toca unha partitura». Desencuentros que tuvieron de fondo las remuneraciones a alguno de los ediles o que el alcalde ?a quien cuestionan su débil memoria? intentase evadir responsabilidades culpando directamente a otros compañeros de gobierno.