Crespo ve el informe de Intervención como aval de sus críticas al gobierno

«Acúsaos dun xeito de gobernar e xestionar caótico, e de que cada concellería actúa por separado sen coordinación. É o que nós dicimos dende hai moito tempo», zanja


Lalín / la voz

El portavoz del PP de Lalín, José Crespo, valoró ayer que el gobierno municipal está «cada día máis débil. De como está deixan testemuñas os funcionarios de máximo rango: o secretario xeral, que recoñeceu en pleno que tivo que encargar el persoalmente un informe que faltaba no expediente do ENIL sobre a antigüidade das árbores; e a interventora, que os acusa dun xeito de gobernar e xestionar caótico, de pór en perigo a facenda municipal, e de que cada concellería actúa por separado sen coordinación. É o que nós dicimos dende hai moito tempo. E agora dino os dous máximos funcionarios, e a interventora por escrito».

Crespo asegura que nunca una interventora firmó un informe de esta índole en el Concello lalinense en toda la democracia, y tilda al ejecutivo de «irresponsable» porque «pór en perigo a facenda municipal é o peor que se pode facer». Añade que el alcalde «conta unhas películas e solta un seudo-mitin no concerto de Fin de Ano dicindo que todo vai ben, e ao día seguinte enméndalle a plana a propia interventora dicindo que todo é caótico».

El portavoz popular, aunque admite que hay una funcionaria de baja en el área, sostiene que el personal disponible en el departamento es el mismo número que cuando gobernaba el PP y reforzó el área por considerarla clave. Además, asegura que entonces sacaban adelante el trabajo pese a duplicar o triplicar el actual, al tramitar las subvenciones a mayores que llegaban de Diputación, Xunta y Estado, y que ahora no llegan; y se aprobaba el presupuesto en plazo, apostilla. Además apunta la responsabilidad del ejecutivo para distribuir trabajadores: dice que Medela y Vilariño tienen secretarias que dejaron otras áreas. Y criticó a Lara Rodríguez por dejar que la biblioteca perdiera por eso a una de sus tres trabajadoras sin protestar, «parece máis colega de CxL que do seu propio partido».

Dijo que el verdadero problema es que el gobierno espera al último minuto para presentar expedientes, «e así non hai quen traballe. A interventora di que é caótico porque non hai planificación», y compara al cuatripartito con el ejército de Pancho Villa: todos son generales y dan órdenes contradictorias al funcionariado.

Alerta de pérdida de subvenciones ya y cita la caldera de Vilatuxe

Crespo mostró su preocupación por el colapso que denuncia la interventora, y hace su propia interpretación del informe: «O que di é que nin idea do que teñen entre mans», indicando que si Intervención no informa una subvención en la que sea preceptivo hacerlo, la ayuda se pierde.

Y aseguró en Radio Voz que hay subvenciones que ya se están perdiendo por mala praxis del gobierno: «O día que fagamos balance a xente vai alucinar», aseguró. Explicó que en alguna ayuda de la Diputación se pasó el plazo de tiempo para justificarla, «pensaron que tiñan un ano máis para facelo» pese a lo que recogían las bases. Citó la caldera de biomasa del auditorio de Vilatuxe: «O día 25 de decembro non estaba instalada, non creo que a instalaran antes do 31, e tiñan que xustificala no ano. A subvención do Inega ao mellor tamén a perderon», con el agravante de que en su día se convocó un pleno urgente para sacar adelante el expediente, y son en torno a 3.000 euros por sesión.

Ahorro por incompetencia

El portavoz popular no escatimó críticas hacia el gobierno local: «Logo di que é o máximo aforrando: é que non saben como facer para gastalo. Non o gastan pola súa incompetencia». Considera el demoledor informe un aviso de la interventora «porque de palabra non lle fan caso, e esto é un caos. Que tomen nota e vexan o que fan»,

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Crespo ve el informe de Intervención como aval de sus críticas al gobierno