El PP tilda de «chapuza sonroxante» la caída del nuevo puente de Bustelos

o. p. LALÍN / LA VOZ

LALÍN

cedida

Cuíña dice que Casares le aseguró que el río multiplicó por tres su caudal habitual

13 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP tildó de «chapuza sonroxante» la caída del puente de Bustelos (Vilatuxe), un ridículo que cree eleva a un nuevo nivel del calificativo de «goberno chapuza ao punto de servir de brincadeira a bos coñecedores da xeografía galega e dezana», como el catedrático Pérez Alberti, que mostró su sorpresa por ubicar el puente en las proximidades de la confluencia de dos ríos y no aguantó la primera crecida. Por eso indican los populares que alcalde y teniente de alcalde, a quien hacen responsable directo de la tramitación de la obra, deben explicar «como pode ser que unha infraestrutura que se construiu hai menos dunha semana non aguantou nin a primeira invernía, nunha zona que todos os lalinenses saben que presenta enchentes importantes e frecuentes».

Esperan que Cuíña y Casares expliquen cómo el gobierno intenta justificar la rotura del puente diciendo que estaba sin concluir, cuando hay decenas de fotos de vecinos en redes sociales paseando por ella, «co perigo que suporía o tránsito por unha infraestrutura sen rematar, como demostrou o derrubo da mesma horas despois». Concluyen que «ou o goberno enganou aos veciños e a ponte estaba rematada, por iso se permitía o paso da xente; ou o que é peor e máis neglixente, o goberno puxo en perigo a vida dos veciños ao ter unha obra sen rematar, sen vallas e sen prohibicións de tránsito por ela».

El PP quiere conocer qué medidas se tomarán con la empresa adjudicataria de la obra ?«que de novo era de fóra de Lalín»? para la reposición de un puente que costó decenas de miles de euros; si se modificará el proyecto, y si Casares contactará con colectivos y usuarios de unas obras que «semella están a saírlle atravesadas», primero con el rechazo al mirador de Pedroselo y ahora con este derribo.

El alcalde subrayó que las obras no se basan en caprichos sino en decisiones técnicas: «Poden saír ben ou mal, e neste caso co temporal que veu parece ser que a crecida foi fóra do normal, decíame Nico que tres veces máis do habitual». Ante el chaparrón de críticas en redes sociales, dijo: «Hai xente que sabe máis que os técnicos, non o dubido porque andan todo o día polo monte e son xente que sabe moito».