El PP de Lalín exige inmediatez en la tramitación de los bonos de transporte para estudiantes

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

MIGUEL SOUTO

18 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El PP de Lalín exigió ayer inmediatez en la tramitación de los bonos de transporte para estudiantes, «que co goberno do PP se entregaban a principios de setembro, ao comezo do curso, e que con este goberno imos para finais do mes de outubro e aínda nin se rematou o proceso». Sostienen los populares que al concejal González Casares, «máis centrado en facer oposición da oposición e política que en xestionar, venlle grande unha concellería da complexidade de Servizos Sociais como demostran os seus continuos desatinos nunha xestión na que non foi capaz, nin siquera, de copiar o que se estaba a facer». En opinión del PP, se rebajó notablemente la calidad de Servizos Sociais en Lalín.

Exponen que el retraso en los bonos de transporte se une a las quejas por las ayudas a la escolarización «porque o tenente de alcalde comezou tarde, mal e nunca a tramitación».

El PP tilda de falsa la explicación de Casares para justificar el retraso. Señalan así que el reparo suspensivo del año pasado se debió «a unha tramitación chapuceira e sen o máis mínimo criterio administrativo», al entregar los bonos antes de rematarse la tramitación, de tener los informes de los técnicos y antes de haber activado el decreto de concesión.

Cabe recordar que González Casares había apuntado además como causas del retraso en la concesión de los bonos el cambio total del sistema con respecto a cursos anteriores, y retrasos en matrículas universitarias que han ralentizado la presentación de toda la documentación ante el Concello.