Lalín entrega las becas escolares este mes y amplió el plazo a las familias

.

lalín / la Voz

El teniente alcalde de Lalín y concejal de Benestar Social, Nicolás González Casares, salió ayer al paso de las manifestaciones realizadas por el PP en relación a las becas a la escolarización que otorga el Concello. Frente a las quejas populares, González Casares acusa a este grupo de la oposición de cometer graves errores en sus críticas. Pide al PP que aclare «se minte a mala fe ou por pura incompetencia sobre un suposto retraso que non existe máis que na súa desbordante imaxinación opositora».

Aclara que «todas esas bolsas estanse a resolver estes días», apuntando que se entregarán en este mismo mes y que lo único que se prorroga es el plazo de justificación, es decir, el tiempo del que van a disponer las familias para gastar esas ayudas y presentar posteriormente los correspondientes justificantes.

Indica que «os beneficiarios que reciben agora as axudas van a ter máis tempo para investilas, xa que non todas as familias queren facer todo o gasto de golpe». González Casares considera que el Partido Popular debería «demostrar máis criterio e coherencia á hora de falar de retraso na entrega destas axudas». Los insta a consultar las hemerotecas y señala que «unha rápida consulta permite ver que eles as chegaron a entregar no mes de decembro» durante anteriores mandatos.

De ayudas a subvenciones

El edil de Benestar cree que «o máis lamentable era que José Crespo e Paz Pérez convertesen ese acto de entrega de vales nun espectáculo máis próximo á beneficencia que ao benestar social, no que se repartían becas ás familias con menos recursos como facía antigamente Carmen Polo».

Casares recuerda a los populares que ahora estas ayudas tienen la condición de subvenciones. Un cambio que hace, dice, que la tramitación de estas sea ahora más compleja que antes explicando que «entre outras cousas, hai que dar conta unha por unha a Base Nacional de Datos de Subvencións».

Al mismo tiempo añade que «non se poden sacar as bases antes porque se precisan os datos de matrícula e aínda estes días hai xente que os está entregando, como sucede no caso das axudas ao transporte universitario». De cara a agilizar el proceso y a acortar esos tiempos, el concejal de Benestar Social, apuntaba ayer que está valorando, de cara a próximas convocatorias, disminuir el plazo de solicitud y pasarlo de un mes a quince días.

Votación
0 votos
Comentarios

Lalín entrega las becas escolares este mes y amplió el plazo a las familias