El gobierno lalinense critica a Crespo por «xustificar o engano» de la Xunta sobre el CAR

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

miguel souto

23 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno local rebatió ayer las críticas del portavoz del PP, José Crespo, sobre la inversión sanitaria prevista por la Xunta en Lalín y lamentó su «nova e incomprensible xustificación» respecto a la negativa por parte de Sanidade de cumplir los acuerdos para construir el Centro de Alta Resolución (CAR). Mostraron su estupefacción «ante a submisión e o servilismo que está a amosar José Crespo cos seus compañeiros de partido en Santiago, o que denota unha tremenda deslealdade co conxunto do pobo de Lalín».

Piden al portavoz del PP que se posicione «de maneira clara e contundente a prol do CAR, xa que o único que está a facer coa súa actual actitude é dotar de coartadas aos agravios do Goberno galego». También considera el cuatripartito que esa postura puede poner en riesgo «as necesidades de atención sanitaria pública e de calidade de toda unha comarca». Reiteran que la postura de la Xunta de descartar el CAR «é un durísimo golpe na liña de flotación da sanidade pública de Lalín», criticando además la falta de respeto institucional hacia el Concello, obligado a recurrir a preguntas en el Parlamento gallego para conocer qué pretendía hacer el Ejecutivo autonómico sobre esa infraestructura sanitaria.

Anunciaron que pedirán el registro de visitas de la Consellería de Sanidade para contrastar si es cierto que Crespo mantuvo encuentros en ese departamento para hablar del CAR, así como las fechas si los hubo y «en calidade de que o fixo». Aguardan que «esas reunións non fosen un simple encontro casual na rúa». Y auguran que con el CAR el PP pretende «volver a levar outra vez o tema á proxima campaña electoral para intentar enganar aos 0», recordando lo ocurrido en el 2015.