Rafael Cuíña dicta un bando por un consumo responsable de agua

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Rober Amado

27 ago 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, dictó un bando por un consumo responsable de agua en el municipio. Recuerda a los vecinos que se encadena un largo período por falta de lluvias «cunha primavera e un verán moi secos, que se suman a anos anteriores nos que as precipitacións foron escasas. Isto provoca que o caudal dos ríos nos que se realizan as captacións para abastecer de auga o noso concello estean baixo mínimos e que non sexan capaces de recuperar auga ao ritmo que esixe o bombeo».

Situación preocupante

El bando de Cuíña Aparicio señala que la situación es preocupante, lo que llevó al Concello a adoptar distintas medidas para racionalizar el consumo de agua durante esta temporada, evitando así el riego de parques y jardines, una política preventiva aplicada desde antes del verano: «Pero isto non é suficiente. Polo tanto, pídovos a todos os veciños que actuedes con prudencia, aplicando medidas de aforro de auga para evitar futuras carencias e restricións».

Hace un llamamiento para moderar el consumo no indispensable y evitar el despilfarro «especialmente nas tarefas domésticas, en regos ou en accións como lavar o coche». Cuíña confía en la responsabilidad de todos para velar por un Lalín mejor.