CxL acusa a Crespo de «falta de humanidade» ante el posible desahucio del Agro de Lalín

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

04 ago 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Desde Compromiso por Lalín (CxL) se mostraron ayer escandalizados por la falta de humanidad de Crespo respecto a una vecina que puede perder su vivienda por no haber pagado las cuotas de urbanización del Agro de Lalín de Arriba. La formación de Cuíña considera a Crespo «unha alimaña sen corazón, que escapa da súa responsabilidade política, ante unha grave situación persoal dunha humilde veciña anciá». Y sostiene que la declaración de Crespo, en la línea de que lo resuelva el actual gobierno «non é máis que unha demostración máis da falla de escrúpulos do PP, acostumado a meter en problemas a veciños, e esconderse posteriormente».

En esa línea, apunta la formación que probablemente para el portavoz del partido de la oposición «sexa só unha persoa máis desafiuzada polas políticas do PP como outras miles; para CxL é unha veciña que hai que defender ata as últimas consecuencias, por ser vítima da especulación urbanística, e máis cando veuse obrigada a facelo, cando manifestou que a ela non lle interesaba».

CxL insiste en preguntar qué políticos del PP, miembros de la lista, compraron terrenos en el Agro de Lalín de Arriba, y pregunta si Crespo firmó algún papel a la vecina afectada garantizando que solo se le quedarían con la finca. También plantea dónde está Román Rodríguez para responder «sobre a desfeita do que chamaban balcón de Lalín», y cree que ante las manifestaciones de Crespo, debe valorar dejar la política local.