Cruz hace un balance positivo de su primer año como edil no adscrito

Considera quye aunque "o divordio doeu" su marcha "mereceu a pena"


lalín / la Voz

El concejal Juan José Cruz hace un balance positivo de su primera año como no adscrito y considera que su marcha del gobierno de Lalín «mereceu a pena». Reconoce que «o divorcio doeu», señalando que «sufrín moitas presións políticas e personais, incluso insultos e faltas de respecto, e acusacións infundadas». Pero cree que tomó, dice, «a decisión acertada». Explica que «a verdade sempre triunfa e hoxe multipliquei apoios», indicando que «incluso xente que non coñecía contactou conmigo para animarme a seguir, para facerme peticións ou para que defensa intereses dos veciños».

Afirma que «actualmente somos unhas cincuenta as persoas que estamos colaborando no grupo de traballo» y que los resultados «son evidentes». Entre ellos apunta la aprobación de pequeñas obras muy necesarias en los auditorios de Muimenta y Vilatuxe. Indica que «seguiremos traballando nesta liña e marcandolle o paso a un goberno desnortado, sen folla de ruta e que non é de fiar».

Cruz expresa su agradecimiento a todos los que lo apoyaron «e me destes mostras de cariño», apuntado que «sen vós sería imposible que hoxe puidésemos celebrar que somos libres, por encima de familias poderosas, e que imos polo bo camiño. A verdade sempre triunfa e seguirémola contando».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Cruz hace un balance positivo de su primer año como edil no adscrito